Waarzijnwijgebleven.us - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gerti Dijssel - WaarBenJij.nu Waarzijnwijgebleven.us - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Gerti Dijssel - WaarBenJij.nu

Waarzijnwijgebleven.us

Door: GertI

Blijf op de hoogte en volg Gerti

18 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Houston

Na een vlucht van 10 uur, zaten wij dan geduldig te wachten op de luchthaven in Houston. Een tussenstop van 7,5 uur waren wij al op voorbereid. Geen probleem. Na zo'n 8 uur wachten een stem door de vertrekhal:"Lady's and gentleman......an anouncement....problem....no crew.....Please stay calm......take a Seat...patience...Een half uur later: still problem....ask you to have understanding....still no crew.... See what we can do folks....wil inform you guys....half uur later: Can understand folks, if you want to go to à hotel fellows.....feel free to do...we think flight Will be cancelled, but still we don't know.
Huh??? Hotel???? en onze bagage dan??? Die zit al in het vliegtuig!!!! Hi folks, here me again, flight is now officially cancelled....Tomorrowl we Will fly you to Buenos Aires, promised fellows...we Will give you vouchers for hotel ...
Daar stonden we dan, met nog zo'n 200 andere passagiers, complete chaos, ouders met kleine kinderen moe van het rondjes draaien, kwaaie Argentijnen die het helemaal gehad hadden, hun afspraak gingen missen, geen zin hadden in een hotel en een uitgestelde vlucht 12 uur later. het luchthavenpersoneel rende als gekken door elkaar met meters papieren tickets, vouchers voor taxi's en hotels. Uren later liepen wij met een pakketje papier in de hand op zoek naar de uitgang (Houston: grote internationale luchthaven). Door de doolhof vonden wij onze weg naar de uitgang. Taxi!!! Kunt u ons naar dit hotel brengen? Huhh? Nooit van gehoord....ask someone else. Taxi!!!! Please!!!! Okay, I'Ll bring you. Good evening! We have à voucher for your hotel, and we also have à voucher for à meal for Tomorrow morning. You can stay, but we don' t accept mealvouchers. Wat??!! Piss off! We willen slapen man!
En zo doken we om half 3 's nachts in Texas voor een paar uur het bed in. En nou maar hopen dat het goed komt met onze bagage!

• 19 Oktober 2014 - 00:00

Harrie:

Chaos alom dus.
    Ook in Amerika blijkbaar bezuinigingen op personeel.
    Hopelijk verloopt de reis vanaf nu gesmeerd.

• 19 Oktober 2014 - 08:24

Chris:

We leven met jullie mee. Hopelijk dat jullie morgen wel een vlucht hebben en eindelijk van de vakantie kunnen genieten!

• 19 Oktober 2014 - 09:53

Bea:

Hoi Gerty & en Clem,

Nou het avontuur heeft niet lang op zich laten wachten, "alle begin is moeilijk" , maar ik ben er van overtuigd jullie reis is "never a dull moment"

• 19 Oktober 2014 - 16:28

Oma:

Hoi Clem en Gerti. Dit is wel heel zielig. Ik weet hoe dat komt. De kaars in de open haard heb ik gewoon te vroeg uit geblazen. Zal het niet meer doen, sorry. Groetjes Oma Maastricht.

• 19 Oktober 2014 - 16:42

Jolanda:

ah ik heb gelukkig nét vanmorgen een kaarsje aangestoken in de pancratiuskerk dus het komt goed allemaal.
    sombrerosj...

• 20 Oktober 2014 - 19:01

Annemarie:

Zie net pas dit verslag , het zit blijkbaar in de familie dat je s 'nachts met je ziel onder je armen loopt te wachten op een hotelkamer. Lijkt erg op onze reis van 3 jaar terug, alleen wij gingen naar huis dus ja dan heb je gewoon een extra dagje vakantie. Maar? Net als bij ons, het is goed gekomen :-)

• 11 November 2014 - 12:07

Leon Uit Amby:

Ik zie jullie watervalfilms op Youtube. Het is dus goed gekomen :-)