Wow! Wat is Patagonië prachtig!! - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Gerti Dijssel - WaarBenJij.nu Wow! Wat is Patagonië prachtig!! - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Gerti Dijssel - WaarBenJij.nu

Wow! Wat is Patagonië prachtig!!

Door: Gerti

Blijf op de hoogte en volg Gerti

26 Oktober 2014 | Argentinië, El Calafate

We zijn nu het echte ruige Patagonië ingetrokken. Eindeloze steppes, veel bergen, af en toe guanaco's (kleine lama's), een enkele struisvogel en condors. En dan een enkele weg, heel recht en heel lang, urenlang. en dan aan het eind van zo'n weg, een stadje, een stadje dat er uitziet als een woestijnstadje.
Heel indrukwekkend allemaal. We hebben een lange en zware bergwandeling gemaakt, door oerbossen gelopen en condors van dichtbij gezien. prachtig! Vandaag een excursie gehad in een gebied dat bekend staat om zijn archeologische rijkdom: we hebben versteende resten van dinosauriërs in handen gehad! Hier worden complete dinosauriërs gevonden! Het is overweldigend hier!

• 26 Oktober 2014 - 07:29

Lilian:

Wauw....klinkt super. Met dat ik het verhaal oplees komt pim aangerend. Wat hoor ik...dino's. ..? Hij wilt dat jullie wat meenemen ...een echte dinosteen

• 26 Oktober 2014 - 09:15

Harrie:

Ja dat roept ook weer veel mooie herinneringen op. Geniet ervan!

• 26 Oktober 2014 - 11:24

Anita Steck:

Wat ongelooflijk allemaal, heel spannend lijkt me dat. Super dat jullie zo een fijne reis hebben, dat word dan veel vertellen onder de lymfedrainage, ik verheug me al.Veel groetjes!!

• 26 Oktober 2014 - 12:31

Annemarie:

Dat klinkt echt geweldig allemaal, ben benieuwt naar de rest van de reis

• 26 Oktober 2014 - 16:39

Aarnoud:

prachtig om het allemaal mee te kunnen volgen,mooi om te horen dat jullie genieten dan doen wij wel mee

• 28 Oktober 2014 - 00:16

Hildegard:

Ha luitjes,
    Eindelijk jullie ondernemingen kunnen lezen.
    Heerlijk, mooi en spannend om te lezen wat jullie tegenkomen.
    Het vakantiegevoel straalt door de laptop heen.
    Geniet er van.
    Tot het volgende bericht!
    Groetjes
    Hildegard